Sieć IKEA wydała katalog swoich produktów w formie audiobooka

Katalog audio IKEA, opublikowany w serwisach Spotify, Audible i YouTube, jest najnowszą formą prezentacji produktów tej marki na rynek amerykański. Audiobook zastąpił drukowaną i cyfrową formę, w których katalog ukazywał się przez 70 lat.
Katalogi ukazujące się do tej pory w tradycyjnej drukowanej formie liczyły blisko 300 stron i były dystrybuowane do państw na całym świecie. Nowa forma audio, to czterogodzinne nagranie, w trakcie którego lektor Jasmin Richardson w zabawny sposób opowiada o każdym produkcie, przedstawia jego opis oraz cenę.

Według Delli Mathew, dyrektora kreatywnego Ogilvy, agencji reklamowej IKEA, Richardson, która jest znana ze swoich występów na Broadwayu i w telewizji, została zatrudniona ze względu na jej umiejętność przekazywania informacji w sposób inteligentny, ale nieco dziwaczny i niekonwencjonalny. Wybór czarnoskórego talentu głosowego podkreśla również „zaangażowanie szwedzkiej marki w różnorodność i integrację” – dodaje.


 

Źródło: Californianewstimes.com