Kolejne usprawnienie w obsłudze klientów. Bank BNP Paribas umożliwia umawianie na stronie www wizyt w oddziałach

Bank BNP Paribas wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów, które poza dużą wygodą i brakiem konieczności oczekiwania w kolejce, w tych szczególnych czasach zwiększa również bezpieczeństwo klientów. Od listopada na wizyty w oddziale można umawiać się nie tylko telefonicznie lub w aplikacji Booksy, ale również za pośrednictwem strony internetowej Banku. Z nowej możliwości mogą korzystać zarówno klienci indywidualni, premium, jak i firmy mikro. Co ważne z możliwości tej mogą również korzystać osoby, które nie są jeszcze klientami banku, a chciałyby skorzystać z jego oferty.
– Konsekwentnie kontynuujemy usprawnianie naszych procesów obsługi klientów. Koncentrujemy się zarówno na procesach digitalowych, jak i tych związanych z obsługą w oddziałach. Naszym celem jest ich unikalne łączenie tak, aby dostarczać naszym klientom najlepsze doświadczenie w każdym aspekcie bankowania z nami, bez względu na kanał obsługi, z którego w danym momencie klient chce skorzystać. Ponadto wraz z nadejściem drugiej fali epidemii koronawirusa zwracamy jeszcze większą uwagę na bezpieczeństwo zdrowotne naszych klientów i pracowników, co determinuje priorytety naszych działań – mówi Tomasz Dymowski, Dyrektor Zarządzający Pionu Produktów Detalicznych i Biznesowych w Banku BNP Paribas. – Osoby, które chciałyby się umówić na spotkanie z doradcą w wybranym oddziale Banku BNP Paribas mogą to wygodnie zrobić za pośrednictwem naszej strony internetowej. Klienci indywidualni i biznesowi mają do wyboru kolejny, po aplikacji Booksy, sposób komunikacji z bankiem, który pozwala uniknąć zbędnego oczekiwania w oddziale i skraca czas poświęcany załatwieniu danej sprawy do minimum – dodaje Tomasz Dymowski.
Spotkanie można umówić na konkretny dzień i godzinę wskazując dogodnie położoną placówkę Banku. W celu zapewnienia najwyższej jakości spotkania w formularzu należy zaznaczyć temat spotkania. Do wyboru są:

  1. ◦ Oszczędności, inwestycje klienci indywidualni;
  2. ◦ Konta, karty, kredyty dla klientów indywidualnych;
  3. ◦ Kredyty/pożyczki hipoteczne klienci indywidualni;
  4. ◦ Bankowość dla firm i przedsiębiorców.

Podczas rejestracji istnieje również możliwość poproszenia o wsparcie tłumacza języka migowego w czasie wizyty w oddziale. Formularz dostępny jest tutaj. Można go też znaleźć wybierając w zakładce „Kontakt” sekcję „Znajdź naszą placówkę lub bankomat”. Przy każdej placówce z kategorii „Oddziały z obsługą detaliczną, biznesową i maklerską” dostępny jest przycisk „Umów spotkanie z doradcą” kierujący do formularza.
Bank BNP Paribas monitoruje zmieniające się potrzeby klientów i na bieżąco na nie reaguje. W dobie pandemii wprowadził wiele rozwiązań sprzyjających bezpiecznemu bankowaniu, w tym m.in. umożliwił umawianie wizyt w swoich oddziałach z wyprzedzeniem za pośrednictwem aplikacji Booksy. Teraz oferuje taką możliwość na swojej stronie internetowej. Wygodny kontakt i wysoka jakość obsługi to atuty Banku BNP Paribas docenione w niedawnych rankingach Forbes i Newsweek Polska – Bank zajął m.in. drugie miejsce w kategorii Bankowość Zdalna i trzecie w kategorii Bankowość Tradycyjna w rankingu „Przyjazny Bank Newsweeka” oraz trzecie miejsce w rankingu Forbesa „Bank Przyjazny Firmie”.


 

Źródło: Biuro Prasowe, BNP Paribas Bank Polska