Iława: Mobilny Urzędnik przybędzie z pomocą

Zainicjowana przez burmistrza nowa usługa skierowana jest do mieszkańców Iławy o szczególnych potrzebach w tym: starszych (65+), schorowanych, niepełnosprawnych lub sprawujących opiekę. Dla wszystkich tych, którzy z powodu deficytów zdrowotnych,  czasowych lub z trwałym ograniczeniem możliwości poruszania się  mają problem z dotarciem do Urzędu Miasta.
Iława to kolejne miasto, w którym uruchomiono usługę Mobilnego Urzędnika. Z rozwiązania można już od dłuższego czasu korzystać m.in.: w Poznaniu, Rzeszowie, Łomiankach, Łodzi, Pyskowicach i wielu innych miejscowościach.

– Projekt Mobilny Urzędnik to ułatwienie dla wielu osób i możliwość skorzystania z pomocy w załatwieniu spraw urzędowych z domu.  Dzięki Mobilnemu Urzędnikowi można m.in. złożyć wniosek o dowód osobisty, zarejestrować działalność gospodarczą, czy złożyć inny wniosek. Zachęcam, aby informować o takiej możliwości sąsiadów, znajomych i wszystkich tych, dla których może być ona przydatna

– mówi burmistrz Dawid Kopaczewski.

Jak zgłosić potrzebę skorzystania z usług Mobilnego Urzędnika?

Telefonicznie – (89) 649-01-89, wysyłając e-mail: kowalska.kastrau@umilawa.pl albo kontaktując się osobiście w pok. nr 110 w ratuszu. Usługa przeznaczona jest dla osób z trudnościami w poruszaniu się, dlatego też wszystkie zgłoszenia będą analizowane i weryfikowane pod kątem zasadności.


 

Źródło: UM Iława