NFZ Lublin: Sala obsługi klientów w nowej lokalizacji

Sala Obsługi Klientów Lubelskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ  w Lublinie przenosi się z budynków przy ul. Szkolnej 16 i ul. Marii Koryznowej 2d  do lokalizacji przy
ul. Nadstawnej 2-4. Bezpośrednia obsługa klientów, jeszcze w ograniczonym zakresie
w związku ze stanem epidemicznym, zostanie wznowiona w nowym miejscu od 25 maja br.
Sala Obsługi Klientów, która dotychczas funkcjonowała w budynkach przy ul. Szkolnej 16
i ul. Koryznowej 2d w Lublinie, została przeniesiona do lokalizacji przy ul. Nadstawnej 2-4. W nowym miejscu pracownicy lubelskiego NFZ i odwiedzający placówkę klienci będą mieli do dyspozycji dużo większą przestrzeń. Przygotowano 15 odpowiednio wydzielonych stanowisk bezpośredniej obsługi oraz dużą, wygodną poczekalnię. Przygotowano również stanowisko komputerowe, biletomat i system informowania o zajmowanym miejscu w kolejce. Sala Obsługi Klientów została przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Po zniesieniu kolejnych ograniczeń związanych z pandemią, będzie dostępny  również kącik dla dzieci i karmiących mam.
Sala Obsługi Klientów rozpocznie swoją pracę w nowej lokalizacji w poniedziałek 25 maja. Ze względu na obostrzenia wywołane epidemią koronawirusa, na razie przy
ul. Nadstawnej 2-4 będzie można skorzystać z:

  1. –  informacji ogólnej
  2. – załatwić sprawy związane z zaopatrzeniem w wyroby medyczne,
  3. – potwierdzić profil zaufany i założyć konto w IKP,
  4. – uzyskać informacje i podpisać umowę dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego.

W przypadku innych spraw, będzie można zostawić dokumenty w specjalnej skrzynce podawczej.
Bezpośrednia obsługa zainteresowanych osób powinna zostać wznowiona na przestrzeni najbliższych tygodni, o czym klienci zostaną z wyprzedzeniem poinformowani.
Docelowo na Sali Obsługi Klientów będzie można załatwić sprawy z zakresu:

  1. Informacji ogólnej,
  2. Obsługi sanatoryjnej,
  3. Ubezpieczeń dobrowolnych,
  4. Profilu zaufanego,
  5. Internetowego Konta Pacjenta,
  6. Potwierdzania zleceń na wyroby medyczne,
  7. Wydawania kart EKUZ,
  8. Wydawania i rejestrowania formularzy unijnych,
  9. Obsługi osób uprawnionych w zakresie dostępu do systemów informatycznych NFZ oraz przydzielania zakresów numerycznych dla recept papierowych,
  10. Obsługi aptek w zakresie umów na realizację recept.

Będzie można również skorzystać:

  1. z porad doradców i edukatorów promocji zdrowia,
  2. podstawowych badań profilaktycznych.

Sala Obsługi Klientów mieści się na pierwszym piętrze budynku (dostępna winda) przy
ul. Nadstawnej 2-4.
Do nowej siedziby SOK w centrum Lublina można dotrzeć komunikacją miejską – w pobliżu znajdują się przystanki  przy ul. Tysiąclecia oraz ul. Lubartowskiej, przystanek autobusowy  oraz przystanek busów.


 

Źródło: Rzecznik Prasowy Lubelskiego OW NFZ