IPC i YouTube zapewnią najbardziej dostępne Igrzyska Paraolimpijskie w historii


Międzynarodowy Komitet Paraolimpijski ogłosił współpracę z YouTube, która ma na celu zwiększenie globalnego zasięgu Igrzysk Paraolimpijskich Paryż 2024, uzupełniając relacje oficjalnych nadawców. Dzięki temu, tegoroczne igrzyska będą najbardziej dostępne w historii, oferując darmowe treści dla użytkowników w 175 krajach i terytoriach na całym świecie.
Od 28 sierpnia do 8 września kanał Paralympics na YouTube zapewni najobszerniejszą relację z Igrzysk Paraolimpijskich, jaką kiedykolwiek oferowano. Widzowie będą mogli śledzić na żywo rywalizację we wszystkich 22 dyscyplinach paraolimpijskich, w tym ceremonie otwarcia i zamknięcia, a także korzystać z licznych powtórek, skrótów i materiałów o sportowcach.
Nowością będzie wprowadzenie funkcji Multiview, która po raz pierwszy globalnie pozwoli widzom na oglądanie jednocześnie do czterech transmisji z Igrzysk Paraolimpijskich. Funkcja ta była wcześniej wykorzystywana podczas wydarzeń takich jak NFL i Coachella, a także na Igrzyskach Olimpijskich Paryż 2024 w wybranych regionach.
Dodatkowo, każdego dnia Igrzysk na kanał Paralympics będą trafiały klipy z każdej rywalizacji, co pozwoli użytkownikom na nadrobienie zaległości w dogodnym dla nich czasie. Dla fanów krótszych form, IPC przygotuje również blisko 400 YouTube Shorts, ukazujących najważniejsze momenty sportowe oraz historie zawodników.

„Współpraca z YouTube przy Igrzyskach Paraolimpijskich Paryż 2024 pozwoli nam dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców na całym świecie, zapewniając, że każdy będzie miał możliwość oglądania tego wyjątkowego wydarzenia sportowego,” powiedział Mike Peters, dyrektor generalny IPC.

YouTube będzie również platformą dla edukacyjnych i inspirujących treści wyprodukowanych przez IPC przed Igrzyskami. Wśród nich znajdą się animowane przewodniki po dyscyplinach paraolimpijskich, filmy o przygotowaniach sportowców oraz historie paraolimpijczyków, którzy odegrali znaczącą rolę w swoich dziedzinach.
Pedro Pina, wiceprezes YouTube na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, podkreślił znaczenie tej współpracy:

„YouTube stanie się globalną sceną dla niesamowitych historii bohaterów i bohaterek tych Igrzysk, dając im możliwość dotarcia do milionów ludzi na całym świecie.”

Dzięki tej współpracy, Paryż 2024 zapowiada się na wydarzenie sportowe, które nie tylko dostarczy niezapomnianych emocji, ale również przyczyni się do zwiększenia świadomości o sporcie paraolimpijskim i jego bohaterach na całym świecie.


 

Źródło: IPC Media Releases