Od 10 grudnia 2020 r. w Urzędzie Miasta Łodzi, Wydziale Zdrowia i Spraw Społecznych, Oddziale ds. Osób Niepełnosprawnych testowana będzie nowa usługa pod nazwą Mobilny Urzędnik, polegająca na obsłudze Klientów poza siedzibą urzędu.
Jest ona skierowana do mieszkańców Łodzi, którzy z powodu niepełnosprawności, wieku lub konieczności opieki nad osobą zależną doświadczają problemów z poruszaniem się w stopniu uniemożliwiającym im samodzielną wizytę w Urzędzie Miasta Łodzi (Oddziale ds. Osób Niepełnosprawnych). Zakres spraw, jakie można załatwić w ramach działania Mobilnego Urzędnika jest określony w regulaminie opublikowanym na stronie internetowej Urzędu Miasta.
Chęć skorzystania z obsługi Mobilnego Urzędnika należy zgłaszać pod numerem telefonu 42 638-45-40,
Zgłoszenia przyjmowane są w poniedziałki, środy, czwartki i piątki w godzinach 8.00 – 16.00 a we wtorki od 9.00 do 17.00.
Zgłoszenia będą obsługiwane we wtorki i czwartki w godzinach 11.00 – 16.00
według kolejności ich przyjęcia. Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych Miasta Łodzi.
Źródło: UM Łódź