TVP: Ponad stu beneficjentów akcji „Reklama Dzieciom”

Ponad 100 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 27. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2019 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 840 000 złotych. Akcję wsparło 18 reklamodawców.
Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych i terapeutycznych oraz edukacyjnych (m.in.: sala do terapii integracji sensorycznej i logopedycznej, sala doświadczania świata, sala terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia, arteterapia) zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: EEG – Biofeedback, programy MÓWik), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych, najbiedniejszych i niewydolnych wychowawczo, rozbitych i o niskim statusie społecznym.
Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
27. edycję „Reklamy Dzieciom” wsparły: EGIS POLSKA SP. Z O.O., ENERGA S.A., FCA POLAND S.A.(FIAT), GCM GLOBAL COLLECTION, GRUPA LOTOS S.A., MCCORMICK POLSKA S.A., MGA ENTERTAINMENT POLAND SP. Z O.O, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA, NESTLE POLSKA, NETFLIX, PGE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA S.A., PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A., POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA SP. Z O.O., PZU S.A., SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA SP. Z O.O, USP ZDROWIE SP. Z O.O., WAWEL S.A., WOSEBA SP. Z O.O


 

Źródło: Biuro Prasowe TVP