Ponad 100 organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 27. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” organizowanej przez TVP. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2019 roku w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1 840 000 złotych. Akcję wsparło 18 reklamodawców.
Dofinansowanie przeznaczono na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych i terapeutycznych oraz edukacyjnych (m.in.: sala do terapii integracji sensorycznej i logopedycznej, sala doświadczania świata, sala terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia, arteterapia) zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: EEG – Biofeedback, programy MÓWik), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych, najbiedniejszych i niewydolnych wychowawczo, rozbitych i o niskim statusie społecznym.
Pieniądze trafią, m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych.
27. edycję „Reklamy Dzieciom” wsparły: EGIS POLSKA SP. Z O.O., ENERGA S.A., FCA POLAND S.A.(FIAT), GCM GLOBAL COLLECTION, GRUPA LOTOS S.A., MCCORMICK POLSKA S.A., MGA ENTERTAINMENT POLAND SP. Z O.O, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA, NESTLE POLSKA, NETFLIX, PGE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA S.A., PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE S.A., POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA SP. Z O.O., PZU S.A., SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA SP. Z O.O, USP ZDROWIE SP. Z O.O., WAWEL S.A., WOSEBA SP. Z O.O
Źródło: Biuro Prasowe TVP