Zmieniasz telefon? Teraz będzie Ci łatwiej przenieść aplikację mojeIKP na nowy aparat, bo stary usuniesz w samej aplikacji

MojeIKP możesz mieć najwyżej na 3 urządzeniach mobilnych. Dlatego ważne jest, by usuwać informację o tym, że aplikacja jest zainstalowana na innym, nieużywanym już urządzeniu.
Jeśli zmieniasz telefon, możesz usunąć stare urządzenie ze swojego konta w dwóch miejscach:
na Internetowym Koncie Pacjenta (IKP) – jak dotychczas
w aplikacji mojeIKP.
Jak usunąć informację o starym telefonie w mojeIKP
Zaloguj się na IKP i:
wejdź w „Menu” (3 poziome kreseczki w prawym górnym rogu), a potem w „Ustawienia”
wybierz „Aktywne urządzenia”
wybierz urządzenie, które chcesz odłączyć
naciśnij na „Odłącz urządzenie” i to potwierdź.
Jak usunąć informację o starym telefonie na IKP
Zaloguj się na IKP i:
wejdź w „Moje konto”
kliknij „Edytuj swoje dane”, a następnie “Twoje urządzenia mobilne”,
znajdź informację o telefonie przypisanym do aplikacji
usuń telefon.
Jeśli nie będziesz usuwać starych urządzeń, przy czwartej zmianie telefonu pojawi się błąd podczas instalacji aplikacji.
Jak zainstalować mojeIKP na nowym telefonie
Aplikację możesz pobrać na systemy Android z Google Play lub iOS z App Store.
Na nowym telefonie logujesz się jak za pierwszym razem i ponownie ustalasz swój PIN.
Jeśli potem chcesz zmienić PIN do logowania się:
otwórz aplikację mojeIKP
kliknij „Zaloguj się”
wybierz funkcję „Nie pamiętasz kodu PIN?”
zaloguj się tak jak przy pierwszej instalacji i ponownie ustal swój pin.
Po zainstalowaniu aplikacji pierwszy raz zaloguj się:
profilem zaufanym
aplikacją mObywatel
kontem w banku, które potwierdza mojeID (PKO BP, Pekao SA, BOŚ, BNP Paribas, VeloBanku, Crédit Agricole, mBanku, Banku Millennium, ING Banku Śląskim, Alior Banku, Santander Banku, Banku Spółdzielczym w Brodnicy lub banku spółdzielczym z Grupy BPS, Kasie Stefczyka).
Jeśli uruchomisz w telefonie biometrię, możesz logować się odciskiem palca lub identyfikacją twarzy.


 

Źródło: Pacjent.gov.pl