Wrocław: Zbadaj wzrok i nie tylko! Odwiedź miasteczko zdrowia przy Magnolia Park

Tysiące chętnych i pięć godzin bezpłatnych badań oraz konsultacji z okulistyki, hematologii, dermatologii, onkologii, chirurgii czy dietetyki. Już 28 kwietnia, na placu przed Magnolia Park (od ulicy Legnickiej), rusza Miasteczko Zdrowia.
Sprawdzą wzrok, przeprowadzą badania cytologiczne i doradzą w sprawie leków oraz właściwego odżywiania. W najbliższy czwartek przed Magnolia Park otworzy się Miasteczko Zdrowia organizowane przez Fundację Veritas. Start o godzinie 10.00.

– Miasteczko Zdrowia jest inicjatywą ogólnopolską. W tym roku zaczynamy we Wrocławiu i zamierzamy odwiedzić jeszcze 7 dużych miast w Polsce. Wydarzenie ma na celu popularyzację profilaktyki badań i dbania o zdrowy tryb życia – mówi Patrycja Witkowska z Fundacji Veritas i dodaje, że całe przedsięwzięcie jest organizowane w ogólnodostępnej przestrzeni miejskiej, gdzie specjaliści różnych dziedzin medycznych przeprowadzają bezpłatne badania i konsultacje.

W ramach czwartkowego wydarzenia okuliści z placówki M-Med zbadają wzrok, a w specjalnym zaćmobusie, udostępnionym przez Ośrodek Okulistyki Klinicznej Spektrum, będzie można sprawdzić stopień zaawansowania zaćmy. Dodatkowo na miejscu specjaliści Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii udzielą porad z zakresu genetyki, hematologii, onkologii i chirurgii, a medycy z Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Jana Mikulicza-Radeckiego przy ul. Borowskiej skonsultują wszystkich chętnych z zakresu dermatologii, okulistyki i dietetyki, a także przeprowadzą badania przesiewowe chorób otępiennych. Na stanowisku szpitala będzie można również zbadać poziom glukozy we krwi, a także sprawdzić swoje dotychczasowe leki. W Miasteczko Zdrowia będą też obecni eksperci z Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Wrocławiu, którzy opowiedzą więcej o profilaktyce raka piersi. Do wydarzenia dołączą również pracownicy z Dolmedu oferujący pomoc medyczną dla uchodźców z Ukrainy oraz zniżki do poradni psychodietetycznej, alergologicznej oraz na badania USG piersi. Na stanowisku Diagnostyki uzyskamy fachowe konsultacje w zakresie profilaktyki badań, a na stanowisku PZU skorzystamy z porad stomatologicznych i dietetycznych.

– Miasteczko Zdrowia gości na placu przed naszym centrum handlowym już drugi raz. Poprzednia edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem mieszkańców i zgromadziła w 2021 r. ponad 5 tysięcy osób. Wierzymy, że w tym roku będzie podobnie. Zapraszamy wszystkich, którzy chcą zadbać o swoje zdrowie

– mówi Joanna Sawośko-Duda z Multi Poland, dyrektor Magnolia Park.
Miasteczko Zdrowia ruszy 28 kwietnia (czwartek) o godzinie 10.00 i będzie otwarte do godziny 15.00. Oprócz badań i konsultacji uczestnicy wydarzenia otrzymają również Karty Zdrowia Fundacji Veritas upoważniające do zniżek na usługi konkretnych placówek medycznych.


 

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji ok. 3 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in. Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Pull&Bear, RESERVED, Media Markt, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, Nectar, The North Face, Samsung Brand Store czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama i sklepu Komfort. W centrum dostępny jest także nowoczesny hipermarket Carrefour, czynny od 7:30. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 700 miejsc w strefie restauracyjnej. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, nowy, zewnętrzny plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl.
zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Właścicielem Magnolia Park jest Union Investment Real Estate GmbH, inwestor o bogatych zasobach, posiadający specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania nieruchomościami z ponad 50-letnim doświadczeniem w branży. Union Investment rozpoczął działalność jako fundusz zarządzający nieruchomościami w Polsce w roku 2008. Od tego czasu nabył zdywersyfikowane portfolio nieruchomości biurowych, handlowych oraz hoteli i kontynuuje dynamiczny wzrost. Łączna wartość aktywów w Polsce to ponad 2 mld euro. Fundusze Union Investment specjalizujące się w nieruchomościach handlowych oraz fundusze specjalne inwestują w wielu różnych lokalizacjach w kraju.
O Multi
Multi Poland jest częścią Multi Corporation, czołowej paneuropejskiej firmy strategicznego zarządzania nieruchomościowymi aktywami handlowymi. Zarządza ona ponad 80 nieruchomościami handlowymi w Europie i Turcji, w tym 6 w Polsce. Przyjmują one ponad 400 milionów klientów rocznie, którzy wydają tu, szacunkowo, 4 miliardy euro w ponad 6 000 sklepów, restauracji i lokali rozrywkowych. Klientami Multi są zarówno globalni inwestorzy nieruchomościowi, jak Union Investment, Credit Suisse, Allianz, CBRE Global Investors, Corestate Capital Group czy Commerz Real, jak i regionalni deweloperzy i właściciele. Multi oferuje pełne spektrum usług zarządczych, w tym: asset management, zarządzanie operacyjne, przebudowę i remonty, komercjalizację, obsługę prawną oraz zarządzanie zgodnością z przepisami. Dzięki swojej szczegółowej znajomości sieci handlowych i innych najemców, inwestorów, konsumentów oraz rynków lokalnych Multi chroni i podnosi wartość aktywów w każdej fazie procesu zarządzania. Szeroka wiedza firmy z zakresu finansów, handlu i techniczna pozwoliła jej w ostatnich kilku latach wyprzedzić branżę w kategoriach najmu, przychodu z czynszów i nowoczesnego marketingu centrów handlowych. Od założenia w 1982 r. firma brała udział w ponad 200 projektach deweloperskich obejmujących łącznie ponad 5 mln mkw. GLA o wartości prawie 13 mld euro oraz zdobyła za nie ponad 200 nagród branżowych. Multi działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w: Belgii, Niemczech, Włoszech, Polsce, Portugalii, Słowacji, Hiszpanii, Turcji, Łotwie oraz na Ukrainie i Węgrzech. W polskim portfolio Multi znajdują się nieruchomości komercyjne zlokalizowane we Wrocławiu, Gdańsku, Poznaniu, Koninie, Bielsku-Białej, Katowicach i Szczecinie.


 

Źródło: inf. pras.