„Social Stars” to autorski program, w ramach którego LifeTube – największa sieć partnerska dla youtuberów w Polsce należąca do grupy LTTM – poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Janina Bąk „Statystycznie rzecz biorąc”, Beata „Mądra Babcia” Borucka, czy „VIP Team” – to zaledwie część gwiazd mediów społecznościowych, które od teraz co tydzień będą publikowały swoje odcinki na YouTubie. Pierwszych 6 kanałów właśnie startuje, pozostała szóstka dołączy w czerwcu.
Nowe kanały mają wypełnić niezagospodarowane jeszcze na polskim YouTube nisze tematyczne: statystyka, życie osób niewidomych, tacierzyństwo, silver tsunami czy zdrowy styl życia – to tylko część tematów, które poruszane będą na nowych kanałach. Od momentu premiery odcinki na każdym z kanałów będą pojawiały się regularnie co tydzień.
– Zaproszenie do programu pojawiło się w kluczowym dla nas momencie. Opowiadanie o niepełnosprawności wzroku z przymrużeniem oka to nasz cel, ale jednak niewidoma dziewczyna i chłopak z 10 procentami wzroku to dość oryginalna ekipa filmowa i chwilami ograniczają nas kwestie techniczne. Teraz czujemy, że otrzymaliśmy szansę, aby łatwiej stawić czoła wyzwaniom
– mówi Monika Dubiel i Mikołaj Jabłoński czyli duet „VIP Team”.
W ramach programu LifeTube zapewnia twórcom niezbędny sprzęt do nagrań, oprogramowanie czy dostęp do bazy muzyki. Z każdym z autorów, specjaliści z sieci partnerskiej opracowali również indywidualną strategię, tematykę i odpowiedni youtube’owy format. Zespół zajmuje się także bieżącą optymalizacją i pozycjonowaniem treści oraz wsparciem technicznym, kreatywnym i monetyzacją.
– Nagrania, montaż, a także niezastąpione wsparcie w zakresie optymalizacji kanału
– cieszę się, że mogę tu liczyć na pomoc i wiedzę LifeTube, partnera, którego doświadczenie w zakresie YouTube jest nie do przecenienia
– mówi o programie Janina Bąk autorka bestsellerowej książki „Statystycznie rzecz biorąc” oraz bloga Janina Daily.
– Bardzo się cieszę, że jestem częścią programu, gdyż to ogromne wsparcie merytoryczne, techniczne oraz mentalne, które daje szansę początkującym Twórcom na start w otoczeniu profesjonalistów w branży
– dodaje Piotr Kostecki, współtwórca bloga „Mum and the city”.
Uczestnicy „Social Stars” będą odbywali też regularne szkolenia z prowadzenia kanału na YouTube, m.in. z: moderacji, montażu wideo, dodatkowych funkcji platformy, content programmingu, otrzymają kompleksową wiedzę niezbędną do tworzenia treści atrakcyjnej dla widzów YouTube’a.
– Przede wszystkim cieszymy się, że nasze dotychczasowe doświadczenie w branży owocuje zaufaniem wśród influencerów także spoza YouTube, co jest dla nas kluczowe w kontekście całego programu. Udało nam się nawiązać współpracę z fantastycznymi osobami, które już osiągnęły sukces w mediach społecznościowych, a jednocześnie chcą dalej się rozwijać. Chcemy pomóc w tworzeniu różnorodnych, ciekawych i jakościowych treści, które będą satysfakcjonujące zarówno dla twórców, jak i odbiorców
– komentuje Przemysław Gajos, senior support manager w LTTM współodpowiedzialny za koordynację całego projektu.
„Vip Team”, czyli wszystko, co chcieliście wiedzieć o niewidomych i słabowidzących, ale baliście się zapytać
Ich spojrzenie na świat jest czymś, za co pokochali Ich obserwujący. Podbili już TikToka, pora na YouTube’a. Na swoim kanale Monika i Mikołaj będą pokazywać świat z perspektywy osób niewidomych poprzez vlogi, eksperymenty społeczne oraz materiały z udziałem innych influencerów, którzy na czas danego materiału „wchodzić będą w buty” osób niewidomych.
Ich filmy na kanale Youtube zobaczycie pod adresem:
https://www.youtube.com/channel/UCoiyYoKSiIgZy07WzUZqdYA
Źródło: inf. pras.