„Little Pony”

Spektakl z audiodeskrypcją
Termin i miejsce wydarzenia:
07.07.2019 (niedziela), godz. 18:00
Teatr Wybrzeże, Stara Apteka
ul. Św. Ducha 2
80-834 Gdańsk
Wstęp:
Dla osób z niepełnosprawnością wzroku i słuchu oraz ich opiekunów przewidziano specjalną pulę biletów.
Osoby zainteresowane powinny kontaktować się z koordynatorem projektu pod numerem telefonu 502-756-973 lub mailowo: zapisy@teatrwybrzeze.pl.


 

Zapraszamy Państwa na kolejny spektakl z audiodeskrypcją i tłumaczeniem na język migowy prezentowany w ramach programu KULTURA DOSTĘPNA. W niedzielę, 7 lipca o godzinie 18:00 w Starej Aptece zaprezentujemy spektakl LITTLE PONY Paco Bezerry w reżyserii Rudolfa Zioły. Pokaz będzie poprzedzony warsztatem teatralnym, na którym uczestnicy zgłębią tematy podejmowane przez twórców przedstawienia. Zajęcia odbędą się w Czarnej Sali w poniedziałek, 1 lipca o godzinie 19:00.

O WARSZTACIE DO SPEKTAKLU LITTLE PONY

Przemoc jest jak wirus – niepostrzeżenie przenosi się z jednej osoby na kolejną zataczając coraz szersze kręgi. W trakcie zajęć skupimy się wątku prześladowań w szkole. W ramach improwizacji i scen dramowych zbadamy relacje między poszczególnymi osobami zaangażowanymi w konflikt i podejmiemy próbę jego rozwiązania.
Warsztat dostępny także dla osób niewidomych, niedowidzących i niedosłyszących.
Warsztat poprowadzi pedagog teatru Weronika Łucyk. Czas trwania wynosi około dwóch godzin. Na warsztat obowiązują wcześniejsze zapisy pod adresem: weronika.lucyk@teatrwybrzeze.pl
Zajęcia realizowane w ramach programu KULTURA DOSTĘPNA 2019 dofinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

O SPEKTAKLU

Tomek pada ofiarą szkolnej przemocy. Powodem jest jego ulubiony plecak z kucykami z kreskówki My Little Pony. Rodzice stają przed dylematem: respektować wybory chłopca czy poddać się presji społecznej. Sztuka Paco Bezerry, uznana za najlepszy iberoamerykański tekst dramatyczny roku 2017, stawia szereg trudnych pytań i prowokuje do refleksji nad ważnymi kwestiami dotyczącymi norm społecznych oraz konsekwencjami szkolnej przemocy.
Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.